Den covid-19 pandemiske kaste lys over behovet for modernisering af kontaktcenter for at give problemfri kundeoplevelser og for at eliminere gentagne opgaver. Denne krise afslørede ogsÃ¥ den vigtige rolle som…
Intelligente teknologier magt store kunde- og medarbejderoplevelser.
Kunstig intelligens (AI) og andre intelligente teknologier kan bruges til at udføre opgaver, der normalt kræver menneskelig intelligens, såsom visuel opfattelse, talegenkendelse eller beslutningstagning.
Intelligente…
Den største forretningshistorie i det sidste Ã¥r var virkningen af ​​Covid-19 pÃ¥ den mÃ¥de, vi arbejder og lever pÃ¥. Hvad det viste, er, at ændring kan ske pÃ¥ et øjeblik…
Selv nÃ¥r de pandemiske begrænsninger falmer, forbliver den hybrid digitale arbejdsplads. Det betyder, at ledere skal stoppe med at spørge, hvor mange mennesker der kan passe pÃ¥ et gulv, og…
Brugen af ​​platforme med lav kode er i nærheden af ​​et vippepunkt, hvor næsten halvdelen af ​​virksomheder over hele verden har implementeret det på en eller anden måde.
Læs nu for…
En rundvisning i nøglefunktioner og funktionalitet på den nu platform.
Brug af den nu platform til udvikling af lav kode. Opret nye Workflows -apps hurtigt, mens de regerer for skala.
Designet til…
Brug af digitale arbejdsgange til at sprænge gennem barrierer, drive loyalitet og fremskynde væksten.
Organisationer har investeret mere end $ 3 billioner i digital transformation i de sidste tre Ã¥r. For…
I marts 2020 tvang Covid-19-pandemien virksomheder og organisationer over hele verden til at lukke deres kontorer, og medarbejderne blev forpligtet til at arbejde hjemmefra. Mens dette første skift til fjernarbejde…
Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring.
Ledende virksomheder er stolte af at tilbyde fremragende kundeoplevelser baseret pÃ¥ positivt engagement. Ofte er de samme virksomheder tabt, nÃ¥r tilfredshedsresultaterne begynder…
Nu er det tid til at tage din digitale transformation i en ny, mere effektiv retning. Hos ServiceNow fremstiller vi arbejdsverdenen, arbejde bedre for mennesker nÃ¥r som helst og hvor…
Innovation og digital transformation er et spørgsmÃ¥l om vækst og overlevelse for dagens virksomheder. Virksomheder skal tilpasse sig hurtigere end nogensinde til hurtig ændring i markedsforholdene ved at skabe nye…
ServiceNow® Field Service Management er en skybaseret løsning, der forbinder feltservice til andre dele af organisationen for at forbedre driftseffektiviteten og øge den samlede kundetilfredshed. En mere tæt strikket integration…
