Fremtiden for digital medarbejderoplevelse
ServiceNow og Esi ThoughtLab undersøgte over 900 seniorvirksomhedsledere i fem brancher i 13 lande. Vi søgte at forstå, hvordan virksomheder bruger digitale teknologier og løsninger til at forbedre deres CX og EX, de fordele, de ser, og de udfordringer, de står overfor.
Læs de vigtigste indsigter for erfaringsledere fra ServiceNow og ESI ThoughtLab Total Experience Survey.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: , forretningsprocesstyring, HR -software, Optimering af teknologi


Flere ressourcer fra ServiceNow

Dine juridiske operationer digital rejse - fÃ...
En nøglefaktor i forbedring af de juridiske driften af ​​enhver virksomhed er at give synlighed i erhvervslivet efterspørgsel, servicekvalite...

Læring af den lave kode-playbook
Brugen af ​​platforme med lav kode er i nærheden af ​​et vippepunkt, hvor næsten halvdelen af ​​virksomheder over hele verden har imp...

At gøre hybrid arbejde, arbejde for dig
I marts 2020 tvang Covid-19-pandemien virksomheder og organisationer over hele verden til at lukke deres kontorer, og medarbejderne blev forpligtet...