Fremtiden for digital medarbejderoplevelse
ServiceNow og Esi ThoughtLab undersøgte over 900 seniorvirksomhedsledere i fem brancher i 13 lande. Vi søgte at forstå, hvordan virksomheder bruger digitale teknologier og løsninger til at forbedre deres CX og EX, de fordele, de ser, og de udfordringer, de står overfor.
Læs de vigtigste indsigter for erfaringsledere fra ServiceNow og ESI ThoughtLab Total Experience Survey.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: , forretningsprocesstyring, HR -software, Optimering af teknologi


Flere ressourcer fra ServiceNow

Når medarbejderoplevelsen betyder mest reali...
I dagens moderne verden forventer kandidater, at deres onboarding -oplevelser afspejler det samme niveau af kundeservice og digital oplevelse, som ...

At lave alle de rigtige forbindelser
Brug af digitale arbejdsgange til at sprænge gennem barrierer, drive loyalitet og fremskynde væksten.
Organisationer har investeret mere en...

ESM på nu - Fjern siloer og lad arbejdet fly...
I mere end tre årtier har den multifunktionelle delte tjenester driftsmodel transformeret fra et back office, lave omkostninger til en integreret ...