IDC Kort medarbejderoplevelsesstyring er den næste grænse
Medarbejderoplevelser består af øjeblikke, der betyder noget fra den første interaktion som kandidater, indtil den tid, medarbejderne går ud på eller går på pension. Effektiv styring af medarbejderoplevelsen involverer kontinuerligt at fange medarbejdernes feedback og derefter - baseret på indsigt - handle med præcision og i realtid for at skabe løbende forbedringer. Download denne IDC -analytiker kort for at lære, hvorfor Management Management er den næste grænse.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du SAP kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. SAPwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Ansættelsesstrategier, Benchmarking, Fjernbehandlingsstyring, Forandringsledelse, Forbedring af kommunikation, Forretnings etik, Fraværshåndtering, HR -dataanalyse, HR -strategi, HR Management, Konkurrencedygtig strategi, Labor outsourcing, Ledelse, Ledende forandring, Lederstilarter, Lovgivning om overholdelse, Performance management, Strategiformulering, Strategisk analyse, Teamledelse, Topledelse, Udvikling af ledere
Flere ressourcer fra SAP
Gør skiftet til kontinuerlig performance man...
Lær friske ideer, nye overvejelser og resultater i den virkelige verden for at skifte til kontinuerlig performance management.
Guldguiden velkommen til den menneskelige rev...
Lær hvordan du navigerer i din hurtigt skiftende arbejdsstyrke og sele skyteknologi for at opbygge en menneskelig drevet intelligent virksomhed. I...
IDC Kort medarbejderoplevelsesstyring er den ...
Medarbejderoplevelser bestÃ¥r af øjeblikke, der betyder noget fra den første interaktion som kandidater, indtil den tid, medarbejderne gÃ¥r ud pÃ...
