Forbedring af frontlinjemedarbejderoplevelsen i detailhandlen
Dagens detailhandlere har brug for bedre løsninger for at hjælpe dem med at overvinde ansættelse af udfordringer og vinde krigen for talent.
Download denne e-bog for at lære, hvordan organisationer investerer i arbejdere-og hvordan den mobilvenlige Workday HCM-applikation kan hjælpe med at styrke medarbejderne og forbedre deres oplevelse.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Workday USA kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Workday USAwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Ansættelsesstrategier, Benchmarking, Enterprise Resource Planning, Forandringsledelse, HR -administration, HR -målinger, HR -software, HR -strategi, HR -teknologi, HR Analytics, HR Automation, Hris, Konkurrencedygtig strategi, Ledende forandring, Lederstilarter, Lønstyring, Performance management, Strategiformulering, Strategisk analyse, Teamledelse, Topledelse
Flere ressourcer fra Workday USA
Arbejdsdag for gæstfrihedssektoren
Med ændring den eneste konstante i dag har gæstfrihedsledere brug for en bedre måde at fremskynde digital transformationsindsats og opbygge en s...
Tre trin til en stærkere sundhedsorganisatio...
Sundhedsarbejdere er i frontlinjerne af disse udfordringer, leverer pleje, holder organisationen i gang og definerer i sidste ende patientoplevelse...
Medarbejderoplevelse Playbook
Lær hvordan man designer en bemærkelsesværdig medarbejderoplevelse.
For at designe og implementere bemærkelsesværdige arbejdsstyrkeople...