At give arbejdsstyrken en effektiv digital oplevelse, når som helst og hvor som helst
Dagens arbejdere forventer, at en medarbejderoplevelse konkurrerer med de digitale interaktioner, der er almindelige i deres personlige liv. Ved at prioritere arbejdserfaring kan virksomheder drage fordel af produktivitetsgevinster og innovationer, der er resultatet af en glad og mere engageret arbejdsstyrke. Deloitte innoverer hurtigt med ServiceNow for at prioritere en digital arbejdsplads, der strømline interaktioner og giver medarbejderne en problemfri oplevelse.
Vi optimerer forretningsresultater ved at udnytte ServiceNow som en ende-til-ende digital workflow-platform. Vi implementerer ikke bare ServiceNow for at automatisere dine nuværende processer - vi forestiller os, hvordan arbejdet bliver udført, og leverer materielle forbedringer i indtægter og omkostningsreduktion, mens vi optimerer medarbejderoplevelsen.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Enterprise Resource Planning, Fjernbehandlingsstyring, Forbedring af kommunikation, Forretnings etik, Fraværshåndtering, HR -administration, HR -dataanalyse, HR -målinger, HR -software, HR -teknologi, HR Analytics, HR Automation, HR Management, Hris, Labor outsourcing, Ledelse, Lovgivning om overholdelse, Lønstyring, Udvikling af ledere
Flere ressourcer fra ServiceNow
Omfavne juridiske integrationer - Palo Alto N...
Som et af de førende cybersikkerhedsselskaber anerkendte Palo Alto den voksende betydning af at spare tid og skifte til kravene i dagens hurtige s...
Experience Management Platform for IT, der gÃ...
At vide, hvilke oplevelser dine medarbejdere har, er kritisk. Ved løbende at måle dine slutbrugere oplevelser og kombinere dette med operationell...
Kundearbejdsgange Bog om viden
Den største forretningshistorie i det sidste år var virkningen af ​​Covid-19 på den måde, vi arbejder og lever på. Hvad det viste, er, at ...