Den samlede økonomiske påvirkning ™ for ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management er en skybaseret løsning, der forbinder feltservice til andre dele af organisationen for at forbedre driftseffektiviteten og øge den samlede kundetilfredshed. En mere tæt strikket integration til kundeservice såvel som andre IT-centriske afdelinger gør det muligt for virksomheder at proaktivt skifte til venstre på potentielle problemer og adresseres i tidssager på en mere effektiv måde end nogensinde.
Denne Forrester Total Economic Impact ™ (TEI) -undersøgelse er baseret på interviews med ServiceNow Field Service Management -kunder.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Enterprise Resource Planning, Forandringsledelse


Flere ressourcer fra ServiceNow

En katalysator til en sundere fremtidig vacci...
Efter måneder og måneder med nedlukninger og karantæner har vi nu mulighed for at tage skridt hen imod en sundere i morgen. Endelig er vaccinern...

Skaberen arbejdsgange referencevejledning
En rundvisning i nøglefunktioner og funktionalitet på den nu platform.
Brug af den nu platform til udvikling af lav kode. Opret nye Workflo...

En ændring af tempo i det transformation
Hvordan forventer dine kunder at interagere med dig i dag? Hvad skal medarbejderne oprette forbindelse til hinanden og dele information, uanset hvo...