Synlighed i handling
Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring.
Ledende virksomheder er stolte af at tilbyde fremragende kundeoplevelser baseret på positivt engagement. Ofte er de samme virksomheder tabt, når tilfredshedsresultaterne begynder at falde. Hvorfor har organisationer, der kontinuerligt har noget imod deres front office, det er sværere og sværere at imødekomme kundens forventninger og levere gode oplevelser?
Kundeforventningerne er stigende uden tegn på stop. De ønsker deres behov hurtigt, gennemsigtigt og proaktivt. De ønsker, at mærker skal møde dem, hvor de er, husk dem, give oplevelser, der er relevante og personaliserede, og at være tilgængelige, når de har brug for dem. For at tjene alle skal du se deres behov og handle på dem.
Du har brug for synlighed i handling. Download nu for at lære, hvordan du kan imødekomme dine kunders forventninger!
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Ledelse


Flere ressourcer fra ServiceNow

Erfaring i handling, der får store ting til ...
Sundheden af dit brand, produkter og tjenester afhænger af at levere ekstraordinære oplevelser gang på gang. Det eksisterede altid, men er...

Skaberen arbejdsgange referencevejledning
En rundvisning i nøglefunktioner og funktionalitet på den nu platform.
Brug af den nu platform til udvikling af lav kode. Opret nye Workflo...

Kundearbejdsgange Bog om viden
Den største forretningshistorie i det sidste år var virkningen af Covid-19 på den måde, vi arbejder og lever på. Hvad det viste, er, at ...