At lave alle de rigtige forbindelser
Brug af digitale arbejdsgange til at sprænge gennem barrierer, drive loyalitet og fremskynde væksten.
Organisationer har investeret mere end $ 3 billioner i digital transformation i de sidste tre år. For meget af denne udgift gik ind i Point Solutions, der ikke kunne løse behovene hos den moderne virksomhedslignende, der leverer proaktiv service til kunderne.
Nu er det tid til at tage din digitale transformation i en ny, mere effektiv retning. Hos ServiceNow fremstiller vi arbejdsverdenen, arbejde bedre for mennesker når som helst og hvor som helst i ethvert miljø. Det betyder at forbinde agenter og kunder direkte til holdene, der løser deres problemer.
Lad os dykke ind og undersøge, hvordan digitale arbejdsgange kan give alle interne brugere og kunder-komplet synlighed i status for hele deres serviceoplevelse.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: HR -transformation, Konkurrencedygtig strategi, Ledelse, Optimering af teknologi
Flere ressourcer fra ServiceNow
De tre kundeservice megatrender i 2021 efter-...
Den covid-19 pandemiske kaste lys over behovet for modernisering af kontaktcenter for at give problemfri kundeoplevelser og for at eliminere gentag...
Genimagining IT Service Delivery and Operatio...
Lyset i slutningen af den pandemiske tunnel har også belyst nogle fortsatte muligheder De tragiske og udfordrende tider, vi har levet igenne...
Når medarbejderoplevelsen betyder mest reali...
I dagens moderne verden forventer kandidater, at deres onboarding -oplevelser afspejler det samme niveau af kundeservice og digital oplevelse, som ...
