AI og andre intelligente teknologier 3 strategier til transformation af kundeoplevelse
Intelligente teknologier magt store kunde- og medarbejderoplevelser.
Kunstig intelligens (AI) og andre intelligente teknologier kan bruges til at udføre opgaver, der normalt kræver menneskelig intelligens, såsom visuel opfattelse, talegenkendelse eller beslutningstagning.
Intelligente teknologier kan også omdanne arbejde for dine medarbejdere og hjælpe dig med at omdefinere kundeengagement ved at tage kundeoplevelse til det næste niveau.
Lær hvordan kunstig intelligens (AI) og andre intelligente teknologier kan omdanne din kunde- og medarbejderoplevelse ved at øge tilfredsheden, forbedre serviceprocesser og øge effektiviteten og effektiviteten af problemløsningen.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail data beskyttelse@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Arbejdsstyrkeudvikling, HR -transformation, Ledelse, Medarbejdernes præstation, Medarbejderuddannelse, Præstationsanmeldelser
Flere ressourcer fra ServiceNow
Sager driver det og tjenesteadministrationsek...
At vide, hvilke oplevelser dine medarbejdere har, er kritisk. Ved løbende at måle dine slutbrugere oplevelser og kombinere dette med operationell...
Genstart Storbritannien - KPMGs metoder og di...
For mange er det nu en overvejelse at vende tilbage til arbejdspladsen. Nogle arbejdstagere er måske ivrige efter at vende tilbage og oprette forb...
ESM på nu - Fjern siloer og lad arbejdet fly...
I mere end tre årtier har den multifunktionelle delte tjenester driftsmodel transformeret fra et back office, lave omkostninger til en integreret ...
